|
|
INFORMACJE |
Zamawiający, Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Radomiu ul. Pułaskiego 9, 26 - 600 Radom informuje, że postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości zamówienia powyżej 130 000,00 zł netto, tj. postępowania prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320) będą prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl
|
DZP.271.1.14.2024.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.14.2024.PŁ
Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50dd082e-d761-45c1-a23f-30cd854cfbbe
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 22 sierpnia 2024 roku do godz. 09:00. |
DZP.271.1.39.2024.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.39.2024.PŁ
Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w II półroczu 2024 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64627f62-176f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 06 czerwca 2024r. do godz. 10:00. |
DZP.271.1.42.2024.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.42.2024.PŁ
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0fc85b7-1c05-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 7 czerwca 2024 roku do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.31.2024.AR |
Postępowanie DZP.271.1.31.2024.AR:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0a4f121-1430-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.21.2024.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.21.2024.PŁ
Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb4b07b1-0e00-11ef-9b7e-467806a93518
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy eZamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 05 czerwca 2024r. do godz. 10:00. |
DZP.271.1.26.2024.AR |
Postępowanie DZP.271.1.26.2024.AR:
Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cf1e26d-1430-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.18.2024.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.18.2024.PŁ
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
Postępowanie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-850859a8-0dea-11ef-9b7e-467806a93518
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
Platformy eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 03 czerwca 2024r. do godz. 10:00. |
DZP.271.1.23.2024.AR |
Postępowanie DZP.271.1.23.2024.AR:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.07.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1cf2794-142e-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.106.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.106.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2024 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8777af53-9456-11ee-ba3b-4e891c384685
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 15 grudnia 2023r. do godz. 9:00.
|
DZP.271.1.110.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.110.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2024 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31230673-904b-11ee-b55a-a22b2d7f700e
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 12 grudnia 2023 roku do godz. 9:00.
|
DZP.271.1.103.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.103.2023.PŁ
Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 – 600 Radom w 2024 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca5aa6f2-8df0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 08 grudnia 2023 roku do godz. 9:00.
|
DZP.271.1.81.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.81.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ede10606-8d19-11ee-b55a-a22b2d7f700e
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy eZamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 06 grudnia 2023r. do godz. 9:00.
|
DZP.271.1.158.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.158.2023.PŁ
Usługa ochrony fizycznej mieszkańców obiektu i mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16, w 2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bfa10d4-878d-11ee-b55a-a22b2d7f700e
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 05 grudnia 2023 roku do godz. 9:00.
|
DZP.271.1.78.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.78.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2024 roku.
Postępowanie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5c8432a-8479-11ee-9aa3-96d3b4440790
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 04 grudnia 2023r. do godz. 10:00.
UWAGA!
Zmiana terminu składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 06 grudnia 2023 roku do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.95.2023.AR |
Postępowanie DZP.271.1.95.2023.AR:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-20cac43e-8519-11ee-9aa3-96d3b4440790
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.86.2023.AR |
Postępowanie DZP.271.1.86.2023.AR:
Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-0339de8e-8517-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.83.2023.AR |
Postępowanie DZP.271.1.83.2023.AR:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2024 roku do dnia 30.06.2024 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-8d109459-8517-11ee-9aa3-96d3b4440790
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.170.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.170.2023.PŁ
Dostosowanie budynku Oddziału IV Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej w Radomiu do wymogów przepisów przeciwpożarowych – instalacja napowietrzania klatek schodowych z zabezpieczeniem p. poż. instalacji wentylacji i instalacji c.o.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03cfea8d-770a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 16 listopada 2023 roku do godz. 8:00.
UWAGA!
Zmiana terminu składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 20 listopada 2023 roku do godz. 8:00.
UWAGA!
Zmiana terminu składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 24 listopada 2023 roku do godz. 8:00.
|
DZP.271.1.74.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.74.2023.PŁ
Dostosowanie budynku Oddziału IV Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej w Radomiu do wymogów przepisów przeciwpożarowych – instalacja napowietrzania klatek schodowych z zabezpieczeniem p. poż. instalacji wentylacji i instalacji c.o.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1219992d-61e0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 20 września 2023r. do godz. 10:00. |
DZP.271.1.64.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.64.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.09.2023 roku do dnia 31.12.2023 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de9c3cc9-35c3-11ee-9aa3-96d3b4440790
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 18 sierpnia 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.58.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.58.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem
dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy
ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w II półroczu 2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a2cfe71-1fb2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 20 lipca 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.25.2023.AR |
Postępowanie DZP.271.1.25.2023.AR:
Przebudowa systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomiu
przy ul. Zofii Holszańskiej 13
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-74b51aa0-1b0b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 21.07.2023 roku do godz.10:00.
|
DZP.271.1.54.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.54.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w II półroczu 2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-173c405b-0f57-11ee-9355-06954b8c6cb9
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 30 czerwca 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.45.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.45.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w II półroczu 2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-578d4a8c-fed5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ.
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 12 czerwca 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.37.2023.PP |
Postępowanie DZP.271.1.37.2023.PP
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2023 roku.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5cf97fb1-fa17-11ed-9355-06954b8c6cb9
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
Platformy eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 05 czerwca 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.49.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.49.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w II półroczu 2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-91cab7d9-fa07-11ed-9355-06954b8c6cb9
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu Platformy e–Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 06 czerwca 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.29.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.29.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8012a733-f63c-11ed-9355-06954b8c6cb9
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
Platformy eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 02 czerwca 2023r. do godz. 10:00.
|
DZP.271.1.26.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.26.2023.PŁ
Sukcesywna dostawa mleka i jego przetworów wraz z transportem
dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2023 roku.
Postępowanie prowadzone jest na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-3298aaed-f553-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
Platformy eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 30 maja 2023r. do godz. 10:00. |
DZP.271.1.31.2023.AR |
Postępowanie DZP.271.1.31.2023.AR:
Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fa9b05c0-f3bf-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
- Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/.
|
DZP.271.1.3.2023.PŁ |
Postępowanie DZP.271.1.3.2023.PŁ
Zakup energii elektrycznej czynnej dla domów pomocy społecznej w Radomiu.
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e56c5cf7-d854-11ed-9355-06954b8c6cb9
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
Platformy eZamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/ do dnia 20 kwietnia 2023r. do godz. 10:00. |
DZP.271.1.19.2023.AR |
Postępowanie DZP.271.1.19.2023.AR:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.05.2023 roku do dnia 31.08.2023 roku
Postępowanie jest prowadzone na platformie e-Zamówienia.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cc59122e-d1f7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
Uwaga!
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl.
Sposób komunikacji został opisany w § 18 SWZ
2. Ofertę na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp pod rygorem nieważności należy sporządzić w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzeć podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, następnie należy złożyć za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy w portalu e-Zamówienia, w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/. |
DZP.271.1.90.2020 |
Przetarg nieograniczony na dostawę pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców dla domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w 2021 roku.
Uwaga! 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu: • miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ 2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy część 1, 2, 3, 4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy część 1, 2, 3, 4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem miniPortalu, ePUAP-u, do dnia 28 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .jpg, .pdf, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 18.12.2020r.
- SIWZ 18.12.2020r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 18.12.2020r.
- Informacja z otwarcia ofert 28.12.2020r.
- Zqawiadomienie o wyborze najk. oferty i rozstrzygnieciu postępowania.
|
DZP.271.1.93.2020 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2021 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj.: Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy część 1, 2, 3, 4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy część 1, 2, 3, 4, pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 11 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .pdf, .jpg, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 03.12.2020r.
- SIWZ 03.12.2020r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 03.12.2020r.
- Formularze cenowe Zał. nr 2 SIWZ w wer. do edycji.
- Formularze ofertowe, zał. nr 3 w wer. do edycji
- Załącznik nr 4 do SIWZ 03.12.2020r.
- Informacja z otwarcia ofert 11.12.2020r.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i rozstrzygnięciu postępowania.
|
DZP.271.1.91.2020 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2021 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 9 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .pdf, .jpg, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 01.12.2020r.
- SIWZ 01.12.2020r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 01.12.2020r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 01.12.2020r.
- Załącznik nr 3 do SIWZ 01.12.2020r.
- Informacja z otwarcia ofert 09.12.2020r.
- Zawiadomienie o odrzuceniu oferty, wyborze najk. oferty i rozstrzygnięciu postępowania
|
DZP.271.1.92.2020 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2021 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAP-u - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy część 1, 2, 3, 4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć za pośrednictwem ePUAP-u, miniPortalu do dnia 8 grudnia 2020 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .jpg, .pdf, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 30.11.2020r.
- SIWZ 30.11.2020r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 30.11.2020r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 30.11.2020r.
- Załącznik nr 3 do SIWZ 30.11.2020r.
- Informacja z otwarcia ofert 08.12.2020r.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i rozstrzygnięciu postępowania.
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.84.2020 |
Projekt "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
1. Zapytanie cenowe na: „Zakup oraz dostawa wraz z transportem środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej ul. Zofii Holszańskiej 13, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo- leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno- opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
2. Ofertę należy złożyć do dnia 26.11.2020 roku do godz. 10:00. Ofertę należy opatrzeć podpisem Wykonawcy/osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, następnie zeskanować i przesłać na adres e-mail: sekretariat@cuwradom.pl. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane przy wyborze najkorzystniejszej oferty ani zwracane Wykonawcy; zostaną dołączone do dokumentacji postępowania. |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.84.2020
- Załącznik nr 1, cz. 1
- Załącznik nr 1, cz. 2
- Załącznik nr 1, cz. 3
- Załącznik nr 2 - wzór umowy z załącznikami
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.83.2020 |
Projekt "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
1. Zapytanie cenowe na: „Zakup oraz dostawa wraz z transportem środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo- leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno- opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
2. Ofertę należy złożyć do dnia 26.11.2020 roku do godz. 10:00. Ofertę należy opatrzeć podpisem Wykonawcy/osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, następnie zeskanować i przesłać na adres e-mail: sekretariat@cuwradom.pl. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane przy wyborze najkorzystniejszej oferty ani zwracane Wykonawcy; zostaną dołączone do dokumentacji postępowania. |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.83.2020
- Załącznik nr 1, cz.1
- Załącznik nr 1, cz.2
- Załącznik nr 1, cz.3
- Załącznik nr 2- wzór umowy z załącznikami
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.82.2020 |
Projekt "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
1. Zapytanie cenowe na: „Zakup oraz dostawa wraz z transportem środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo- leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno- opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
2. Ofertę należy złożyć do dnia 26.11.2020 roku do godz. 10:00. Ofertę należy opatrzeć podpisem Wykonawcy/osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, następnie zeskanować i przesłać na adres e-mail: sekretariat@cuwradom.pl. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane przy wyborze najkorzystniejszej oferty ani zwracane Wykonawcy; zostaną dołączone do dokumentacji postępowania. |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.82.2020
- Załącznik nr 1, cz. 1
- Załącznik nr 1, cz.2
- Załącznik nr 2 - wzór umowy z załącznikami
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.81.2020 |
Projekt "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
1. Zapytanie cenowe na: „Zakup oraz dostawa wraz z transportem środków ochrony osobistej i środków do dezynfekcji dla personelu Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej ul. Struga 88, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo- leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno- opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.”
2. Ofertę należy złożyć do dnia 26.11.2020 roku do godz. 10:00. Ofertę należy opatrzeć podpisem Wykonawcy/osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy, następnie zeskanować i przesłać na adres e-mail: sekretariat@cuwradom.pl. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane przy wyborze najkorzystniejszej oferty ani zwracane Wykonawcy; zostaną dołączone do dokumentacji postępowania. |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.81.2020
- Załącznik 1, cz. 1
- Załącznik 1, cz. 2
- Załącznik 1, cz. 3
- Załącznik 1, cz. 4
- Załącznik nr 2- wzór umowy z załącznikami
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.77.2020 |
Projekt „Wsparcie dla Mazowsza”
Realizowany jest w ramach programu operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój finansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zapytanie cenowe na: Zakup oraz dostawę wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej ul. Zofii Holszańskiej 13, 26 – 600 Radom, w ramach projektu pn.: „Wsparcie dla Mazowsza” nr: POWR.02.08.00-00-0100/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2. Ofertę należy złożyć do dnia 28.10.2020 roku do godz. 1100 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Pułaskiego 9, (dokumenty należy wrzucić do pojemnika podawczego usytuowanego na II piętrze w holu budynku przy ul. Pułaskiego 9). W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, liczy się data wpływu do Zamawiającego. |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.77.2020
- Formularz ofertowy część 1
- Formularz ofertowy część 2
- Wzór umowy z załącznikami.
- Pytanie i odpowiedź z dn. 22.10.2020r.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, rozstrzyg. postęp. i uniew. post. w części 2
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.76.2020 |
Projekt „Wsparcie dla Mazowsza”
Realizowany jest w ramach programu operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój finansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zapytanie cenowe na: Zakup oraz dostawę wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Wsparcie dla Mazowsza” nr: POWR.02.08.00-00-0100/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2. Ofertę należy złożyć do dnia 28.10.2020 roku do godz. 1100 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Pułaskiego 9, (dokumenty należy wrzucić do pojemnika podawczego usytuowanego na II piętrze w holu budynku przy ul. Pułaskiego 9). W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, liczy się data wpływu do Zamawiającego. |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.76.2020
- Formularz ofertowy część 1
- Formularz ofertowy część 2
- Wzór umowy z załącznikami.
- Pytanie i odpowiedź z dn. 22.10.2020r.
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.75.2020 |
Projekt „Wsparcie dla Mazowsza”
Realizowany jest w ramach programu operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój finansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zapytanie cenowe na: Zakup oraz dostawę środków ochrony osobistej i wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy, ul. Wyścigowa 16, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Wsparcie dla Mazowsza” nr: POWR.02.08.00-00-0100/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2. Ofertę należy złożyć do dnia 27.10.2020 roku do godz. 11 00 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Pułaskiego 9, (dokumenty należy wrzucić do pojemnika podawczego usytuowanego na II piętrze w holu budynku przy ul. Pułaskiego 9). W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, liczy się data wpływu do Zamawiającego.
3. Ogłoszenie zostało opublikowane w Bazie Konkurencyjności:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/12056 |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.75.2020
- Formularz ofertowy część 1
- Formularz ofertowy część 2
- Formularz ofertowy część 3
- Formularz ofertowy część 4
- Formularz ofertowy część 5
- Formularz ofertowy część 6
- Formularz ofertowy część 7
- Formularz ofertowy część 8
- Formularz ofertowy część 9
- Formularz ofertowy część 10
- Formularz ofertowy część 11
- Wzór umowy z załącznikami.
- Pytanie i odpowiedź z dn. 22.10.2020r.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, rozstrzyg. postęp. i unieważ. części 5 i 10.
|
Zapytanie cenowe DZP.271.1.74.2020 |
Projekt „Wsparcie dla Mazowsza”
Realizowany jest w ramach programu operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój finansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zapytanie cenowe na: Zakup oraz dostawę środków ochrony osobistej i wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany „Danuty” Kijewskiej ul. Struga 88, 26–600 Radom, w ramach projektu pn.: „Wsparcie dla Mazowsza” nr: POWR.02.08.00-00-0100/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
2. Ofertę należy złożyć do dnia 27.10.2020 roku do godz. 11 00 w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Radomiu, ul. Pułaskiego 9, (dokumenty należy wrzucić do pojemnika podawczego usytuowanego na II piętrze w holu budynku przy ul. Pułaskiego 9). W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej, liczy się data wpływu do Zamawiającego.
3. Ogłoszenie zostało opublikowane w Bazie konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/11987 |
Lista załączników |
- Zapytanie cenowe DZP.271.1.74.2020
- Formularz ofertowy część 1
- Formularz ofertowy część 2
- Formularz ofertowy część 3
- Formularz ofertowy część 4
- Formularz ofertowy część 5
- Formularz ofertowy część 6
- Formularz ofertowy część 7
- Formularz ofertowy część 8
- Formularz ofertowy część 9
- Formularz ofertowy część 10
- Formularz ofertowy część 11
- Formularz ofertowy część 12
- Wzór umowy z załącznikami.
- Pytania i odpowiedzi z dn. 22.10.2020r.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty, rozstrzygnięciu postepowania i unieważ. części 3
- Inf. uzupeł. o wyb. najkorzystniejszej oferty, rozstrzyg. postęp. i unieważ. cz. 3 i 12.
|
DZP.271.1.44.2020 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2020 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAP-u - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1, 2, 3, 4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP-u, miniPortalu do dnia 29 maja 2020 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .jpg, .pdf, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 21.05.2020r.
- SIWZ 21.05.2020r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 21.05.2020r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 21.05.2020r.
- Załącznik nr 3 do SIWZ 21.05.2020r.
- Informacja z otwarcia ofert 29.05.2020r.
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i rozstrzygnięciu postępowania 05.06.2020r.
|
DZP.271.1.43.2020 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2020 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy cz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 27 maja 2020 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .pdf, .jpg, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 19.05.2020r.
- SIWZ 19.05.2020r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 19.05.2020r.
- Załączniki w wer. do edycji 19.05.2020r.
- Załącznik nr 3 do SIWZ 19.05.2020r.
- Informacja z otwarcia ofert 27.05.2020r.
- Zawiadomienie o odrzuceniu oferty, wyborze oferty i rozstrzygnięciu postępowania 05.06.2020r.
|
DZP.271.1.124.2019 |
Przetarg nieograniczony na dostawę pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców dla domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w 2020 roku. Uwaga! 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu: • miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ 2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 27 grudnia 2019 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .jpg, .pdf, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 19.12.2019r.
- SIWZ 19.12.2019r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 19.12.2019r.
- Informacja z otwarcia ofert 27.12.2019r.
- Zawiadomienie o odrzuceniu, wyborze oferty i rozstrzygnieciu postepowania 31.12.2019r.
|
DZP.271.1.74.2019 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2020 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 29 listopada 2019 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 21.11.2019r.
- SIWZ 21.11.2019r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 21.11.2019r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 21.11.2019r.
- Załącznik nr 4 do SIWZ 21.11.2019r.
- Informacja z otwarcia ofert 29.11.2019r.
- Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania 17.12.2019r.
|
DZP.271.1.73.2019 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2020.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4,5,6,7,8 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4,5,6,7,8 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 28 listopada 2019 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .pdf, .jpg, .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o zamówieniu 20.11.2019r.
- SIWZ 20.11.2019r.
- Załącznik nr 1 do SIWZ 20.11.2019r.
- Załączniki do SIWZ w wer. do edycji 20.11.2019r.
- Załącznik nr 4 do SIWZ 20.11.2019r.
- Informacja z otwarcia ofert 28.11.2019r.
- Zawiadomienie o rozstrzygnięciu postępowania 17.12.2019r.
|
DZP.271.1.137.2018 |
Przetarg nieograniczony na dostawę pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców dla domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w 2019 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 28 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym. (20.12.2018)
- SIWZ (20.12.2018)
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (20.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 1 (20.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 2 (20.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 3 (20.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 4 (20.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 1 (20.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 2 (20.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 3 (20.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 4 (20.12.2018)
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (20.12.2018)
- Informacja z otwarcia ofert (28.12.2018)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (02.01.2019)
|
DZP.271.1.77.2018 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2019 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 11 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (3.12.2019)
- SIWZ (3.12.2018)
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (3.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 1 (3.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 2 (3.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 3 (3.12.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 4 (3.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 1 (3.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 2 (3.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 3 (3.12.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 4 (3.12.2018)
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (3.12.2018)
- Informacja z otwarcia ofert (11.12.2018)
- Zawiadomienie o roztrzygnięciu postępowania (24.12.2018)
|
DZP.271.1.76.2018 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mleka i jego przetworów wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2019 roku.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 7 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym (29.11.2019)
- SIWZ (29.11.2018)
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (29.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 1 (29.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 2 (29.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 3 (29.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 4 (29.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 1 (29.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 2 (29.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 3 (29.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 4 (29.11.2018)
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (29.11.2018)
- Informacja z otwarcia ofert i unieważnieniu postępowania (07.12.2018).pdf
|
DZP.271.1.75.2018 |
Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w 2019.
Uwaga!
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy zastosowaniu:
• miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl • ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal
Sposób komunikacji został opisany w § 14 SIWZ
2. Ofertę tj. Załącznik Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy cz. 1,2,3,4,5,6,7,8 i Załącznik Nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy cz. 1,2,3,4,5,6,7,8 pod rygorem nieważności należy wypełnić elektronicznie i złożyć w za pośrednictwem ePUAP, miniPortalu do dnia 6 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w postaci plików .doc, .docx. Formularze należy zaszyfrować za pomocą programu dostępnego na miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych zgodnie z instrukcją miniPortalu. |
Lista załączników |
- Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym. (28.11.2018)
- SIWZ (28.11.2018)
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 1 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 2 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 3 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 4 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 5 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 6 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 7 (28.11.2018)
- Formularz cenowy, Załącznik Nr 2 do SIWZ- część 8 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 1 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 2 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 3 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 4 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 5 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 6 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 7 (28.11.2018)
- Formularz ofertowy, Załącznik Nr 3 do SIWZ- część 8 (28.11.2018)
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (28.11.2018)
- Informacja dla Wykonawców (06.12.2018).pdf
- Informacja z otwarcia ofert i unieważnieniu postępowania (10.12.2018)
|
|
|